Pagina's

donderdag 28 april 2016

Kyoko haakt... een 30-weken-lange plaid

Ik zag de 'Crochet along' staan in La Maison Victor en was meteen weg van de Dolly Plaid. Liesellove wist me met haar blogpost te overtuigen om ook eens de uitdaging aan te gaan.  Elke week geven ze een patroondeel vrij om de Dolly Plaid te haken. En dat 30 (!) weken lang.
Ik zal een klein inhaalmanoeuvre moeten doen, want ik moet er nog aan beginnen en ondertussen staat al het tweede deel van het patroon online.


De wol ligt in elk geval al klaar. Ik koos voor dezelfde kleuren als ze voorstellen. Enkel het écru heb ik vervangen door wit. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik toch wel een klein beetje warm kreeg bij het afrekenen aan de kassa.  't Zal een dekentje worden om te koesteren... Wel fijn dat er een bon van 15% korting bij Veritas in La Maison Victor staat. Ondertussen ontdekte ik ook wel dat ik te veel wol heb aangekocht. In het tijdschrift staat de verkeerde hoeveelheid. Voor wie ook meedoet, de juiste hoeveelheid staat op de site
Ik zal hier geregeld mijn vorderingen delen. Benieuwd naar het eindresultaat!

Bij Liesellove wordt elke week het nieuwe patroondeel gelanceerd!

Groetjes, Kyoko

2 opmerkingen:

  1. Veel succes!! Best groot project he, letterlijk en figuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.