Pagina's

maandag 14 maart 2016

Strijkparelpret: Fisher Price camera

Fisher Price bracht onlangs, tot mijn grote vreugde, een aantal van hun oude klassiekers terug uit. Eentje daarvan is de schijfjescamera uit 1968. Amélie waant er zich een echte fotograaf mee. Ik maakte er een strijkkralenversie van. Met een magneetje aan de achterkant is ie leuk om een fotootje mee op te hangen!


Voor wie hem ook eens wil maken, hierboven zie je mijn patroon. Deze kleurtjes heb je nodig: wit, geel, rood, blauw, lichtblauw, zwart en doorzichtig.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik altijd een beetje op zie tegen de strijkfase. Ik vind het altijd moeilijk om in te schatten wanneer je moet stoppen met 'strijken'. Al menig rastertjes zijn gesneuveld omdat ik het strijkijzer er te lang op liet. Zonde van al je werk in dat geval. Deze keer is het dus gelukkig wel gelukt.


Ik kleefde met het lijmpistool enkele magneetjes op de achterkant.


En klaar!


1 opmerking:

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.