Pagina's

donderdag 3 maart 2016

Kleurrijke make-over van een 'skogsta'

Een Ikea 'Skogsta' make-over. Ik vond de originele schaal op zich al heel leuk, maar ben er toch met verf tegenaan gegaan. Twee zomers geleden namen we enkele meubels onder handen en daar hadden we nog verf van over. Ideaal dus voor deze houten serveerschaal.


De bovenkant kreeg hetzelfde lichtblauwe kleurtje als de kast op de achtergrond (Levis Clear Blue A30). De pootjes en onderkant kregen een donkerblauwe kleur (Levis Clear Blue A60). De rand is in goudkleurige houtverf geschilderd (ook Levis).


Het gouden konijn brengt al een beetje paassfeer in huis. Ik vond het bij Ava Papierwaren. De glazen stolp is van Hema.


De cactuspot was een samenwerking met mijn twee spruiten. Ik blogde er hier al eens over. Ondertussen kreeg de rand van het bordje ook nog een laagje gouden glitters.
Het speelgoedolifantje in de cactuspot is gekleurd met nagellak: vooraan blauw, achteraan glittergoud.


De confetti onder het doorzichtig tafelzeil zijn we zoals je ziet nog altijd niet beu! Het is een idee van Bubblemint. Ik vond het hier terug. 

1 opmerking:

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.