Pagina's

zaterdag 26 maart 2016

Cactusmandje

Bij Dille & Kamille vond ik een klein leuk picknickmandje voor Amélie. Er zat een wit/geel geruite bekleding in, die ik vervangen heb door een cactusversie. Ze kan het straks gebruiken om paaseitjes mee te rapen en ik ben zeker dat het veel gebruikt zal worden in haar speelwinkeltje.




Zoals je hieronder ziet, haalde ik de originele bekleding uit elkaar met een tornmesje, tekende de vormen af op de nieuwe stof en dokterde even uit hoe het mandje aan elkaar moest gezet worden. Dat bleek gelukkig niet echt ingewikkeld te zijn! Op een klein uurtje (inclusief talloze waarom-vragen van een nieuwsgierige kleuter beantwoorden/omzeilen) was ik ermee klaar.
Mocht je ook eens een cover willen maken voor een picknickmand, maar je hebt geen originele cover voor handen om na te maken, dan vind je hier een mooie tutorial om er zelf eentje te maken.



Fijn paasweekend iedereen!
Stefanie

mandje: Dille&Kamille
stof: Veritas

2 opmerkingen:

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.