Pagina's

woensdag 9 maart 2016

Glitters zijn altijd een goed idee


Een foto-ideetje dat ik voor onze kerstkaarten al eens gebruikte.


't Is heel simpel. Bij Hema verkopen ze leuke traktatiezakjes. Ik selecteerde foto's, verkleinde ze tot het formaat van het zakje en printte ze in zwart/wit af op fotopapier. Hier en daar wat bijknippen, opvullen met glitters, pailletjes,... en dan rondom dichtnaaien. Et voilà! De zakjes zijn trouwens ook in andere kleurtjes te verkrijgen, maar ik vond de fluo-oranje naaidraad wel leuk contrasteren op de bruine zakjes.



Met een leuke tekst erin krijg je ineens een toffe wenskaart. De Disneylandfans zingen nu spontaan 'Magic everywhere' uit de Main Street parade. De Lego-moviefans hebben de Unikitty-quote misschien wel herkend. En voor de fans van regenbogen en eenhoorns, ga zeker eens kijken bij Fée des Fleurs, de webshop van mijn zus. Zij heeft een mooi assortiment aan 'rainbow and unicorn' -spulletjes!


Glitters zijn altijd een goed idee, behalve als je doosje tijdens de opkuis uit je handen valt... Dju toch!


P.S. Vind je dit een leuk idee? Check dan ook eens deze creatieve glitterschortjes (met patroon) die we een eindje geleden maakten!

4 opmerkingen:

  1. Heel heel leuk! Ik maakte al eens confettikaarten op deze manier, maar foto's erin is ook echt een tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Dat kan hier zeker eens van pas komen! Ik deel je bericht op mijn facebookpagina, zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.