Pagina's

vrijdag 30 oktober 2015

Mini Pac-Man piñata's voor Halloween


Op de valreep nog een leuke Halloween knutsel: mini Pac-Man piñata's! Wij zijn morgen met vrienden afgesproken (toevallig op Halloween) en ik heb deze gemaakt als kleine verrassing voor de kindjes.


Op het internet vind je heel wat sites waar uitgelegd wordt hoe je een piñata maakt. Voor een mooie uitleg met foto's kan je bijvoorbeeld bij Team Confetti terecht. Zij maakten een grote hartjespiñata om kapot te slaan, die van mij zijn om open te trekken. Je volgt dus hetzelfde principe, maar je zorgt voor een 'luikje' met touwtje door zodat je ze kan open trekken. Ik sloot het luik met een stickertje, zodat het gemakkelijk los komt als je trekt.
Ik heb mijn vormpjes online gezet. Je kunt ze hier downloaden.

Groetjes, Stefanie

3 opmerkingen:

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.