Pagina's

zaterdag 4 juli 2015

Verwennerij voor 25 flinke kleuters


Het is altijd een beetje met de krop in de keel dat ik mijn eerste kleuters op het einde van het schooljaar uitwuif. De laatste schooldag gingen ze naar huis met een zelfgemaakt aandenken. Geen zotte toeren met de naaimachine deze keer, zoals vorig jaar - dat was er een beetje over - maar een papieren pandazakje met enkele lekkernijen en speeltjes.


De zakjes zijn van Ava. Ik heb er de panda's opgetekend met zwarte stift en een zelf uitgesneden malletje. De letterkraaltjes gebruikten we ook al eens hier. Ze zijn zo leuk om cadeautjes op te vrolijken!

Klaar voor een sterk staaltje lopende-band-opvul-werk...

Opgevuld met allerlei lekkers en leuks: krijtjes, stiften, koekjes, snoepjes, een gek rietje, een fluoballon, een bellenblazer, ...

Mmmm... schatkistjes van chocoladekoekcentjes!
Voor elk kindje maakte ik ook nog een kleine fotoherinnering zoals hier voor in het zakje. Een zestal foto's van hun avonturen in de eerste kleuterklas op stevige kartonnetjes gekleefd en aaneen gezet met een ring. Leuk om te zien hoeveel ze in 1 schooljaar zijn veranderd! Hopelijk eentje om te bewaren! Op de voorkant kleefde ik onderstaand tekstje. Hier gevonden, maar we veranderden 'Pompom' telkens in hun eigen naam.

En nu... genieten maar!
Fijne vakantie!
Kyoko (met een beetje hulp van Stefanie)

P.S.: Mocht je eens met een leuke 'pandatraktatie' willen trakteren, maar je hebt geen zin of tijd om er zelf aan te beginnen, neem dan zeker eens een kijkje bij Fée des fleurs. Daar vind je deze supermooie traktatiezakjes van Eéf Lillemor!

3 opmerkingen:

  1. Mooi zeg dat je iedere kleuter zo iets geeft! Wat een leuke juf ben jij... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar dat is fantastisch! Ik ben er zeker van dat je hier zowel de kindjes als hun mama's heel blij mee hebt gemaakt! Dat ideetje van de letterkraaltjes ga ik onthouden, inderdaad super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar zo tof zeg! Die letterkraaltjes ga ik ook onthouden, erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.