Pagina's

dinsdag 14 juli 2015

Moeten er nog moustachkes zijn?

Ik stempelde een leuke snorrenenvelop bijeen voor een kadobon voor de verjaardag van de schoonpapa.
 

Aan de achterkant nog een harig snorretje om dicht te kleven.

 
Het enveloppemalletje hebben we online gezet. Je kan het hier downloaden.
En mocht je geen zin hebben om zelf snorren te stempelen, geen nood, ik scande m'n snorren zelfs voor je in! Downloaden kan hier.
 
 
Ter info: de snorrenstempels kocht ik een eindje geleden bij Flying Tiger. Zij werken met een constant wisselend aanbod, dus geen idee of je ze er nu nog kunt verkrijgen.
 
Groetjes, Kyoko!

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor! Ik heb er onmiddellijk gebruik van gemaakt.
    Ik gebruikt de luie-versie... want.. ik heb geen snorrenstempeltjes ;)
    Dus: een -grote-dank-je-wel- hiervoor!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je graag een reactie of een berichtje achterlaten? Dat kan! Je hoeft er niet voor ingelogd te zijn. Duid bij 'Reageer als' de optie 'Anoniem' aan. Laat je bericht na en typ je naam gewoon onder je tekst. Klik op 'Publiceren'. Dan nog even de letters en cijfers overtypen in het controlevenster en nogmaals klikken op 'Publiceren'. Je bericht is geplaatst.